preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Lučac" Split

Login
Kalendar
« Lipanj 2025 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Vremenska prognoza

Korisni linkovi
Dnevni tisak
Saznaj svoj OIB
E-matica
Produženi boravak

Od školske godine 2019./2020. u našoj školi organizira se produženi boravak. 

Produženi boravak namijenjen je učenicima razredne nastave. Provodi se neposredno nakon redovite prijepodnevne nastave i traje do 16:00 sati. To je kvalitetno osmišljen boravak djece u školi koji obuhvaća organizirano vrijeme za odmor i igru, obroke, aktivnosti na svježem zraku, radionice, kreativno provođenje slobodnog vremena, učenje i ponavljanje te rad na zadaći. Prilikom osmišljavanja načina kreativnog provođenja vremena vodimo se željama, potrebama i sklonostima učenika pazeći pritom da kod njih razvijamo određene kompetencije u nekoliko ključnih područja: jezično-komunikacijsko, matematičko-logičko, znanstveno-tehnološko i kulturno-umjetničko područje s posebnim naglaskom na socijalizaciju, odnos prema sebi, zdravlju, okolini, radnim obvezama te igri, sportu i rekreaciji. Kako bi rad u produženom boravku bio zanimljiviji i učenicima prihvatljiviji, osim učionice koristit ćemo  i neke druge prostore: školsko dvorište, školsku dvoranu, školski vrt i slično.  Tijekom tjedna sve školske obveze učenici ispunjavaju u školi. Za vrijeme produženog boravka učenici su pod stalnim nadzorom učiteljice.

 

Dnevni raspored:

Doručak

Redovna nastava 

Ručak (1.b i 2.b u 12h; 3.c u 12:30)

Slobodno vrijeme

Užina

Pisanje zadaće i učenje

Organizirano vrijeme i izvanučionični programi 

Novosti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Projektne aktivnosti 2.c razreda
Autor: Ana Šabić, 5. 4. 2023.

Priče u slici

Učenici 2.c razreda ove godine sudjelovali su u projektu Priče u slici. Jednom mjesečno, učenici su zajedno rješavali nastavne listiće te izrađivali materijale za rad (kocke pričalice, piramida pričalice, slikovnice, strip priče te film priče). Tijekom projekta učenici su primjenjivali kreativno pisanje i prepričavanje kako bi poboljšali svoje govorne vještine i poboljšali razumijevanje zadane teme. Uvidjeli su potrebu za pisanim te likovnim izražavanjem. Za kraj projekta su se prisjetili svih napravljenih materijala i tema te su odabrali najdraži način pričanja priča.

Učiteljica Ružica Maloča Barbir






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju