« Travanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
O projektu
Učenici će u prvom polugodištu školske godine 2016./2017. tijekom ovog projekta upoznati različite dijelove Republike Hrvatske, istraživati povijest matematike, te uvidjeti kako matematička otkrića u povijesti utječu na sadašnjost. Prepoznati će i razumjeti ličnosti i pojmove koji se spominju na satu. Svi će rezultati biti prikazani u različitim web 2.0 alatima, a nastati će i mnoštvo nastavnih materijala koje će poslije moći biti korišteni u nastavi Matematike. Ovakvim načinom rada učenje postaje zanimljivije, motivirajuće, a razvijati će se i digitalna pismenost.
CILJEVI
- Upoznati učenike s matematičkom povijesti
- Smjestiti matematičke ličnosti i pojmove koji se uče na satu u povijesni kontekst
- Identificirati povijesna razdoblja i smjestiti u njih najbitnije matematičke događaje
- Upoznati učenike s različitim web 2.0 alatima i pokazati mogućnosti njihovog korištenja u različitim nastavnim predmetima
- Upoznati učenike s različitim dijelovima Republike Hrvatske
- Razvijati vršnjačko učenje, međusobnu toleranciju i digitalnu pismenost
RADNI POSTUPAK
Projekt se sastoji od 6 aktivnosti koje će se izvoditi tijekom prvoga polugodišta školske godine 2016./2017.
1. Upoznajmo se – učenici će putem web 2.0 alata predstaviti sebe i svoju školu, kao i svoj okoliš (listopad 2016.)
2. Matematika staroga vijeka-istraživanje početaka matematike u Grčkoj, Pitagorejaca, matematike u doba helenizma i postklasičnog doba, matematika starih Kineza i Indijaca, Egipćana (listopad i studeni 2016.)
3. Matematika srednjeg vijeka-istraživanje srednjovjekovne arapske i europske matematike, renesansne matematike (studeni 2016.)
5. Matematika novoga vijeka-istraživanje matematike novije notacije (prosinac 2016.)
6. Božićno druženje sudionika i razmjena dojmova i znanja temeljenih na izradi projekta
Učenici mogu raditi u timovima, na dodatnoj nastavi matematike, povijesti, izvananstavnoj aktivnosti i slično. Također projekt je lako povezati sa građanskim odgojem. Svaka škola trebala bi pratiti vremenik aktivnosti
OČEKIVANI REZULTATI
Učenici će moći
- objasniti što je povijest matematike
- objasniti koji su osnovni matematički događaji i ličnosti u povijesti matematike
- opisati i navesti povijesna razdoblja, te smjestiti matematičke događaje i ličnosti u spomenuta razdoblja
- Ispričati matematičku povijesnu priču na način prilagođen uzrastu
- koristiti različite web 2.0 alate u različitim nastavnim predmetima