« Travanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Nastavni sat: 45 minuta
JUTRO
1. sat: 08:00 - 08:45
2. sat: 08:50 - 09:35
3. sat: 09:40 - 10:25
4. sat: 10:45 - 11:30
5. sat: 11:35 - 12:20
6. sat: 12:25 - 13:10
POSLIJEPODNE
1. sat: 14:00 - 14:45
2. sat: 14:50 - 15:35
3. sat: 15:40 - 16:25
4. sat: 16:45 - 17:30
5. sat: 17:35 - 18:20
6. sat: 18:25 - 19:10
U suradnji s Filozofskim fakultetom u Splitu započela je provedba školskih aktivnosti u sklopu projekta Koncept energije u kurikulumu osnovne škole. Uz vodstvo prof. M. Kačića održane su prve radionice za učenike 5. razreda.
Tijek radionica (fotografije i učeničke komentare) pratite pod OPŠIRNIJE.
Prva radionica: Prilagodba krtice za život u tlu
Učenici su proučavali prilagodbu krtice na životne uvjete u tlu. Tijek radionice pogledajte na fotografijama.
"Uz pomoć štapića i plastelina proučavali smo kako se krtica kreće u tlu".
L. Merc i E. Viđak, 5.a
Druga radionica: Prilagodba na zimu
"Na satu prirode pokusom smo dokazali na koji način salo životinju štiti od hladnoće. To smo izveli tako da smo prvo golu ruku stavili u vodu s ledom, a nakon toga ruku s rukavicom i mašću."
L.Barić, 5.b
"Tijekom sata radili smo pokus koji dokazuje kako životnije koriste masno tkivo za zaštitu od hladnoće. Profesor nam je donio rukavice koje smo premazali svinjskom masti te ih uronili u ledenu vodu."
I. Vučetić, 5.a
"Umakali smo rukavice s mašću i bez masti u ledenu vodu. Zaključili smo da mast održava tjelesnu temperaturu."
J.Bouty, 5.b
Treća radionica: Sunce - glavni izvor energije
"U novom istraživanju dokazivali smo kako toplina prelazi sa tijela koje ima veću temperaturu na tijelo koje ima manju temperaturu. Nakon nekog vremena temperatura se izjednačila. Istraživali smo privlači li tamna boja više ili manje sunčevu energiju od svijetle boje."
M.Blažević Bandov i A.Bikić, 5.a